- Tämä tapahtuma on mennyt.
NLY Lahti: Jäätelömaistelu
4.6. klo 16:30 - 18:00
Kesän avajaiset Lahdessa torstaina 4.6. klo 16.30–18.00!
Tervetuloa NLY Lahden kesäavaukseen Lahden satamaan! Ohjelmassa on Vääksyn Helmen jäätelömaistelu, jonka jälkeen halukkaat voivat lähteä mukaan rennolle kaupunkikierrokselle Lahden keskustaan.
Ilmoittautuminen WhatsApp-ryhmässä (https://chat.whatsapp.com/EePXxAjTcEF8tXryg2ztEu) tai sähköpostitse (lassi.karppi@nly.fi) – mukaan voi myös tulla spontaanisti paikan päälle!